13 lipca 2018

And tonight it's only you and me

Hej,
Piątek.
Piątek trzynastego.

W sumie nie taki pechowy. A wręcz przeciwnie całkiem dobry dzień. Było lepiej, mniej padało. W sumie to tylko wtedy kiedy chciałam wychodzić na dwór, ale to trwało tylko chwilę i zamiast deszczu była tęcza na niebie.

Skończyłam trzeci sezon Grace and Frankie.
Tak jak to już mówiłam z dwa razy, uwielbiam ten serial. Humor, bohaterowie, dialogi po prostu wszystko razem zebrane daje całość, która jest śmieszna, ale i zarazem daje czasami do myślenia. Nie żałuję, że zaczęłam go oglądać, bo chętnie zrobiłabym to drugi raz. Pamiętam, że już kiedyś coś przeszło mi przed oczami o tym serialu, ale jakoś specjalnie mnie nie zainteresował, aż do teraz.

Obecnie dopiero co wróciłam do domu. Byłam ze znajomymi na piwie, w sumie to dawno nie widziałam ich tak normalnie. Więc było dużo do omówienia.
grafika summer, girl, and beach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.