18 lipca 2018

Everything I know and anywhere I go

Hej,
Środa.

Kolejny deszczowy dzień.

Szczerze mówiąc nie wyobrażałam sobie, że tak będą wyglądać wakacje. A przynajmniej nie tak to się zapowiadało. Liczyłam chociaż na dobrą pogodę, tak żeby było ciepło, abym mogła ubrać się lekko i nie byłoby mi chłodno, tak że z przyjemnością siedziałoby się do późna na dworze. A jest wręcz przeciwnie i to nie jeden dzień, a zakładają się kolejne podobne.

Chociaż w piątek mogłoby być lepiej, bo mamy małe plany, do których lepsza pogoda byłaby mile widziana. Ale na to akurat nie mamy wpływu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może pomyślę o upieczeniu czegoś jutro, bo dziś nawet specjalnie kupiłam mąkę.
grafika food, cake, and pie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.