5 lipca 2018

And I don't think I can look at this the same

Hej,
Czwartek.

Aż dziwne, że pomimo wakacji nie zgubiłam się w dniach tygodnia. Przynajmniej coś czego mogę się trzymać. Choć myślę, że z czasem będę musiała sprawdzać co danego dnia jest.

Dzisiejszy dzień był dobry, czułam się potrzebna, miałam co robić i z wszystkim udało mi się ustawić jakoś w czasie. Prasowałam, zrobiłam obiad, byłam na działce, wyszłam z psem, zrobiłam wszystko co musiałam. Czuję się spełniona.

Obecnie już się wykąpałam, nałożyłam nawet maskę na twarz przez co aktualnie czuję się świeżo jak nigdy. Uwielbiam takie wieczory, gdzie mam czas na wszystkie głupoty, które lubię. Dodatkowo zrobiłam sobie melisę. Może nawet posmaruję się balsamem, a w końcu pójdę spać. Chyba, że jeszcze zobaczę jeden odcinek serialu, czekając aż wyschną mi włosy.
grafika art, painting, and ocean

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.