24 lipca 2018

But I can taste you on the tip of my tongue

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był znacznie bardziej pracowity i trochę męczący niż inne.

Wstałam już po siódmej czyli tak o godzinę wcześniej niż bym zakładała. Byłam na rynku, zaprawiałam ogórki, zrobiłam obiad, byłam na działce i znowu się trochę opalałam. Liczę na to, że takie czasowe sesje na słońcu będą korzystne dla mnie. Najważniejsze że panuję nad tym, aby nie spalić sobie twarzy i ramion.

Skończyłam drugi sezon The Good Place.

I szczerze mówiąc muszę przyznać, że czekam na trzeci sezon. Tak jak to już wspominałam strasznie przypadł mi do gustu ten serial. Jest taki lekki, śmieszny, a mimo wszystko daje trochę do myślenia. A dodatkowo nigdy nie można być czegoś pewnym, bo w jednej chwili wszystko się może zmienić, a później znowu i znowu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Ostatecznie może też zobaczę jakiś odcinek serialu ale to się zobaczy z czasem.
grafika coffee, food, and waffles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.