23 lipca 2018

I woke up with a fear this morning

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

Skończyłam pierwszy sezon The Good Place.

Jest to naprawdę dobra komedia. Na pewno zaskakująca, tak że całkowicie nie spodziewałam się zakończenia i tak że od razu chce się wiedzieć co dalej, na szczęście nie musiałam czekać na drugi sezon, bo też od razu go zaczęłam. W bliskiej przyszłości skończę jednak i ten drugi, a trzeci dopiero na jesień. Trochę sobie poczekam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Nic więcej chyba dzisiaj nie robię. I tak cały czas coś robiłam, nawet byłam na działce i liczę na to, że przy okazji trochę się opaliłam. Głównie zależałoby mi na nogach, ale co z tego wyjdzie to się zobaczy.
grafika girl, fruit, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.