12 lipca 2018

But you're still with me in my dreams

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj już nie ruszałam okien.

Do południa pogoda była świetna, nawet udało mi się trochę popalać, ale za to po południu już nie było tak fajnie, znowu padał deszcz. Ale za to zobaczyłam kilka odcinków serialu. Niczego nie żałuję.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. W sumie to nawet pasuje mi to kładzenie się po północy i wstawanie około ósmej. Idealnie mi to pasuje. Normalnie w trybie szkolnym też chodziłam spać podobnie, a wstawałam znacznie szybciej.
grafika coffee, ice cream, and tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.