8 lipca 2018

I'm here without you baby

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był dobry, robiłam to co zazwyczaj w niedziele, byłam poza domem, byłam na działce, odpoczęłam trochę i oglądałam serial.

Skończyłam pierwszy sezon Please Like Me.
Jak dla mnie jest to serio dziwny serial, ale ma w sobie coś więcej. Jedynie główny bohater strasznie mnie irytuje, jakby nie on to łatwiej byłoby mi bardziej polubić ten serial. Poza tym trochę zasmuciło mnie opuszczenie ekipy przez jedną osobę, którą najbardziej lubiłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo jestem serio zmęczona. A chciałabym jutro wstać dosyć szybko i może umyć okna, jeśli nie będzie padać ani też nie będzie się na to zakładać. Zresztą zobaczę też czy nie zmienię planów.
grafika girl, flowers, and hair

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.