7 lipca 2018

Disappear now when I'm dreaming of your face

Hej,
Sobota.

Obecnie już jestem strasznie zmęczona. Cały dzień byłam na nogach, ale za to jestem pewna że zrobiłam wszystko co zaplanowałam i jutro będę mieć wolniejszy dzień. A przynajmniej na to liczę. Myślę, że będę musiała zrobić obiad, kompot, posprzątać, później będę jakiś czas poza domem i to chyba wszystko. Liczę na to, że posiedzę sobie na dworze i może trochę się poopalam, a przy okazji pozbieram maliny jeśli będą. 

No nic pozostało mi umyć się i iść spać, chyba że jeszcze po drodze zobaczę jeden odcinek serialu albo przynajmniej go zacznę. Zresztą wyjdzie w praniu.
grafika sand, beach, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.