14 lipca 2018

The miles just keep rollin'

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dobry, taki akurat. 

Wstałam dosyć szybko i robiłam to co zazwyczaj w soboty. Sprzątałam, gotowałam, odkurzałam, umyłam podłogi, byłam poza domem. A wieczorem poszłam ze znajomymi do koleżanki na bloki. 

Wróciłam do domu całkiem szybko, bo około pierwszej. A potem akurat leciała powtórka meczu Belgii z Anglią, którego wynik bardzo mi się spodobał. Ale tak czy inaczej opłacałoby się iść spać, bo jutro wstaję około ósmej.

Tak jak to już wielokrotnie mówiłam uwielbiam możliwość ustawiania publikacji, bo dzięki temu każdego dnia dodaję post.
grafika quote and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.