19 lipca 2018

It gets hard but it won't take away my love

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień już nie był taki deszczowy, jednak też trochę popadało.

W sumie to nie robiłam dziś za dużo, ale dobrze mieć taki day off. Chociaż nie mogę powiedzieć, że nic nie robiłam, bo tak to akurat nigdy nie jest. W większości przypadków popołudniami robię znacznie więcej niż z rana. Na jutro za to mam kilka planów, ale zobaczę co z tego wyjdzie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Całkiem możliwe, że zobaczę jeszcze jeden odcinek któregoś z seriali. Obecnie zaczęłam Seven Seconds i prawdopodobnie szybko go skończę, bo naprawdę spodobał mi się i chcę wiedzieć, że sprawiedliwość wygrała.
grafika nature, beach, and landscape

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.