4 lipca 2018

A thousand lies have made me colder

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był dobry. Ostatnie dni mogłyby być lepsze, ale nie jest źle. Ważne, że jest obecna nadzieja.

Przynajmniej było dzisiaj cieplej, dzięki czemu spędziłam trochę czasu na dworze, pozbierałam maliny i zrobiłam z nich kompot.

Skończyłam pierwszy sezon Thirteen.

I w sumie od razu ostatni, bo był to pięcioodcinkowy miniserial BBC. Opowiada on o Ivy, która po trzynastu latach po porwaniu, ucieka i wraca do domu. Policja próbuje złapać jej porywacza, jednak średnio im się to udaje, bo w trakcie śledztwa wychodzi na to, że Ivy ich okłamuje w niektórych kwestiach.
Nie żałuję że poświęciłam mu trochę czasu, naprawdę dobrze zrobiony serial, wszystko jest dopracowane, wygląda serio dobrze i realnie.
Końcówka podobała mi się, a przede wszystkim siła głównej bohaterki, pomimo całej sytuacji, stresu nie dała się i do końca walczyła.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze coś zobaczę albo po prostu trochę posiedzę i w końcu ostatecznie położę się.
grafika food, fruit, and healthy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.