17 lipca 2018

But I hope that it gets better as we go

Hej,
Wtorek.

Cały dzisiejszy dzień padał deszcz. A jeśli już to tylko na jakiś czas przestawało, tylko po to aby za chwilę znowu zaczęło kropić. Taki urokliwy lipiec, środek wakacji.

Skończyłam trzeci i czwarty sezon Please Like Me.

Wstępnie mówiłam, że nie przypadł mi ten serial do gustu, jednak teraz pod sam koniec, ostatnie odcinki podobały mi się, chociaż były strasznie smutne. Mimo wszystko w jakimś stopniu spodziewałam się takiego zwrotu akcji, ale nie chcę tutaj umieszczać żadnych spojlerów

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Dzisiaj już chyba nic nie będę oglądać, bo muszę jakoś przeżyć koniec PLM. Nie spodziewałam się tego, że jednak będę trochę tęsknić za tym serialem.
grafika fashion, shoes, and heels

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.