9 lipca 2018

But you're still on my lonely mind

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

Słoneczny dzień bez żadnych opadów dlatego też umyłam okna na piętrze. Jeśli jutro nic się nie zmieni to zrobię dokładnie to samo ale z tymi na parterze. Od razu jakoś mi lepiej w moim pokoju, a przynajmniej przez najbliższe dni będę zwracać uwagę na moje czyste okna.

Skończyłam drugi sezon Famous in Love.
I szczerze mówiąc żałuję, że ten serial został anulowany. Polubiłam go i to serio, jest taki lekki, poważny na pół i strasznie przyjemny do oglądania i przeżywania. Chciałabym chociaż trochę wytłumaczeń na koniec, jeśli już żaden odcinek nie ma powstać to przynajmniej chcę zamknięcia wszystkich wątków, a przynajmniej tych najważniejszych. Nie wierzyłam na początku, że aż tak wkręcę się w ten serial.

Obecnie już się umyłam, jeszcze trochę posiedzę i pójdę spać, bo całkiem późno już. A jutro znowu mam kilka rzeczy w planach, a dobrze byłoby mi wstać około ósmej a może i nawet szybciej.
grafika bonbon, food, and sweet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.